keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Nutturapäivien pelastus




Tää hyytävä kylmyys on selvästi tullut jäädäkseen, joten päätin vihdoin viimein saada valmiiks pari neulepantaa, joita oon jo jonkun aikaa väsäillyt! Tuo ylempi palmikkoneulepanta on ihan muutaman viimepäivän aikana tehty Nalle-langasta, jota mulla jäi villasukkien teon jäljiltä yli. Alempi vaaleanpunaharmaa helmineulepanta taas on alotettu jo joskus keväällä, mutta vasta tänään sain kaivettua itestäni motivaation esille saattaakseni työn loppuun. Oon käyttänyt siinä tosiaan sekä vaaleanpunaista että harmaata lankaa, kun nuo olivat yksinään niin ohuita. Merkistä ei mitään hajua, joskus jostain alennuskorista varmaan napattu mukaan.. 

Tää on kyllä aivan ihana keksintö nutturapäivien varalle! Vähän tosin pelottaa ehdinkö ollenkaan tänä talvena (mitä ihmettä, oon yllättäny itseni jo kaks kertaa sanomasta tätä ulkona vallitsevaa ilmastoa talveks?!) käyttämään noita, vai onko jo niin kylmä että pakko jättää näiden käyttäminen kevääksi ja siirtyä suosiolla täysin pipolinjalle. Mutta varsinainen kysymys kuuluu, mitäs tykkäätte? Kumpi miellyttää teidän silmäänne enemmän vai miellyttääkö kumpikaan? Ootteko ollenkaan neulepantojen ystäviä?

2 kommenttia:

  1. En oo aiemmin juurikaan lämmennyt neulepannoille mutta noi vois tosiaan olla aika käteviä nutturan tai ponnarin kanssa! Ainakin ulkokäytössä vaan, saa nähdä taipuisinko heti ihan kokoaikaisena asusteena käyttämään :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla vähän sama! Mut nyt oon tajunnu et noihan on tosi käteviä :) ja joo, en kyllä mäkään osais kuvitella jotenkin sisäkäyttöön ollenkaan..:)

      Poista

Raapusta postilaatikkoon kommentti tai kaksi,
saat sillä päiväni iloisemmaksi.
Risuja tai ruusuja valita saat,
ne mieleeni painan ja talletan korvan taa ;-)

Kiitos, mielipiteesi on minulle arvokas!